¡Salvemos el planeta, Zoé!

Autor: Ana Garcia-Siñeriz ; Jordi Labanda
Editorial: Destino


¡La Banda de Zoé viaja a México! Matilde ha cancelado sorpresivamente su actuación en un concierto contra el cambio climático y Zoé, Marc, Liseta y Álex deben averiguar qué ha ocurrido. Aterrizan en Tulum, donde preparan una conferencia mundial sobre el calentamiento global y, por sorpresa, entre avistamientos de ovnis y otros, encuentran a Matilde. Pero ¡no parece ser la misma de siempre! Ayuda a la Banda a saber qué ha pasado.

5 comentaris:

  1. Hola,em dic Olga Sánchez i m'ha agradat molt aquesta col·lecció i m'encantan aquest tipus de llibres.
    M'ha resultat molt divertit i fàcil d'entendre i m'el llegiria mil cops més.

    ResponElimina
  2. Hola, soc en Jordi de l'escola del Clot. Aquest llibre m'ha agradat molt per`què les històries et fan sentir protagonista del que passa.

    ResponElimina
  3. Hola, sóc la Gemma Sorigué de l'escola Infant Jesús. Aquest llibre m'ha agradat perquè té humor i aventura. El llibre tracta de que la Matilde ha perdut la memòria i han d'anar a Mèxic a salvar-la.

    ResponElimina
  4. Hola, em dic Alba Vàzquez m'ha agradat aquest llibre ,però m'esperava molt més .
    M'encanta aquesta col·lecció tenia bona pinta però per mi m'esperava molt més i estan molt bé els dibuixos . Si us agrada molt el misteri ,us el recomanaria molt.

    ResponElimina
  5. Hola em dic Judith Corbera de l'escola del clot.
    No m'ha agradat aquest llibre i me avorrit molt.
    No us el recomano.

    ResponElimina