Jo, Elvis Riboldi, i el restaurant xinès

Autor: Bono Bidari
Col·lecció: Jo, Elvis Riboldi
Editorial: La Galera

Elvis i el seu amic Boris estan molt interessats en conèixer les delícies exòtiques del nou restaurant xinès de la ciutat d'Icària: El furor del dragó. Sunte Lee, el fill dels amos, és el seu nou company de classe, i aviat estableix amistat amb els nostres protagonistes, sobretot pel seu coneixement de les arts marcials. Però, a la vegada, els gossos de la ciutat comencen a desaparèixer i, és clar, les llegendes urbanes apunten a que el restaurant xinès està rere tot això. Elvis i Boris comencen una investigació que els portarà a descubrir els secrets més foscos i sorprenents d'un dels personatges més poderosos d'Icària.

9 comentaris:

  1. Hola soc l'Anna de l'escola Infant Jesús. Aquest llibre mh'a agradar perqué el protagonista es posa en molt embolics. Primer s'instala un restaurant xinès que vania molta gent però un dia mols gossos cada dia mes i els sospitosos eren l'Elvis, en Boris, en Lagunilla i el restaurant...Jo us el recumano.

    ResponElimina
  2. Hola soc el Daniel es molt interesant aquest llibre i divertit trobo que si algú el llegeix s'ho passara molt be

    ResponElimina
  3. Hola,sóc un nen de 5è i aquest llibre m´ha agradat molt perquè té moltes imatges i dibuixos, expliquen moltes aventures i és d´humor

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt aquest llibre perquè és molt divertit sobretot la part en que el sr lugosi els covida ha dinar.

    ResponElimina
  5. Aquest llibre m'ha agradat molt perquè és una novel.la, hi ha trossos que és còmic, té misteri i humor, finalment té moltes imatges i s'entén igual que altres llibres. EL RECOMANO!!

    ResponElimina
  6. Hola sóc la Chloe de l'escola Infant Jesus ,i aquet llibre m'ha agradat molt. Es tracta de que arriba un nen xinés nou al'escola de l' Elvis i començen a desapereixer gossos i es pensen que a sigut el restaurant dels seus tiets.

    Ja que avans es menjaben gossos a Xina.

    ResponElimina
  7. Hola soc l'Aritz del col·legi jesüites claver,aquet llibre ha sigut molt xulo per a mi perquè nosol es d'humor també és una mica d'acció,an sigut molt xulesles les coses que li pasaven a l'Elvis.

    ResponElimina
  8. Hola soc el Pau de l'escola Infant Jesus, a mi aquest llibre m'ha agradat molt perquè té poca lletra d'animals i a mi m'agraden molt els animals aquest llibre explica que el Boris i l'Elvis descobreixen un restaurant xinès i allà coneixen una persona que els porta bastants problemes...

    ResponElimina
  9. Hola soc en Màxim del Jesuites Claver Lleida, vull comentar aquest llibre perque penso
    que si que es de humor, m'ha fet bastanta gracia y que seguire llegint llibre per llibre que surti.
    BUENO ESPERO QUE HA VOSALTRES TAMBE OS HAGI AGRADAT!!!

    ResponElimina