Charlie Small: Los temerarios forajidos de destino

Autor: Charlie Small
Col·lecció: Charlie Small
Editorial: PIRUETA
Algo le sucedió al pequeño Charlie cuando sólo tenía ocho años. Se fue de viaje y... intenta volver a casa desde hace ¡CUATROCIENTOS AÑOS! ¡Cascabeles de serpiente! Charlie ha acabado en el malvado y salvaje oeste. Descubrid lo que ha sucedido con el forajido más buscado del mundo. ¡YII-HAA! Artilugios, inventos, criaturas monstruosas, malvados villanos… Ninguna aventura es demasiado GRANDE para Charlie Small.

6 comentaris:

  1. Hola sóc el Joan de la ecola de clot. Me he llagit aquest llibre i m´a agradat molt perquè m´agraden les aventures

    ResponElimina
  2. Hola soc Pau M de l' escola Jesuïtes Bellvitge.No m' ha agradat és molt avorrit i m' ho he agafat perquè m' ho havien recomenat el Charlie Small no m' agraada perque aix'o dels sherifs aixo no m' ha agradat mai.

    ResponElimina
  3. Hola, jo sóc la Belén Flores del Jesuïtes Bellvitge.
    A mi m'ha agradat molt aquest llibre perquè hi ha histories variades. La part que més m'ha agradat a sigut quan el Charlie i el seu amic estaven atrapats en una gavia i el terra de la gavia es queia.

    ResponElimina
  4. Hola, jo soc l'Hector de l'escola Jesuïtes Bellvitge i aquest llibre m'agradat molt ho recomanaria. Però te moltes pagines que es l'ho pigor de tot tambè ho recomano pels que li agradin les aventures.

    ResponElimina
  5. Hola soc el Dani de la l'escola del Jesuites del Clot.Jo aquet llibtre ,us recomano que el llegiu. es molt xulo perquèsi a túes pirates t'agraden aquest llibre és per tú.

    ResponElimina
  6. Hola, jo em dic Leandro de l'escola Jesuïtes Sant Gervasi i aquest llibre m'ha agradat molt perquè es molt divertit i passen moltes aventures.

    ResponElimina