Doble victòria !

Autor: Adela Pérez Lladó
Col·lecció: Els Piranyes del futbol
Editorial: Estrella Polar

Els Piranyes estan nerviosos: el Nico i el Lucas, dos dels seus jugadors més bons, han fet les proves de selecció per entrar en un equip important. Si en trien un dels dos, què passarà amb els Piranyes? I per si no n’hi hagués prou, mentre esperen els resultats, hauran d’entrenar amb més ganes que mai perquè competiran per una Copa! La mala notícia és que els seus pitjors enemics, Els Malèfics, també participaran en la competició. Quin equip aixecarà el trofeu?

9 comentaris:

  1. AMB DIC FERNANDO GARRIDO M'AGRADAT , PERQUE ELS DIBUIXUS ERAN MOLT REALISTAS

    ResponElimina
  2. Hola sóc el Marc Vegas Calatayud,de Jesuïtes Bellvitge.Aquest llibre no m'ha
    agradat gens perquè pensava que seria més de misteri,nomes parla de futbol

    No ho recomano

    ResponElimina
  3. Hola soc el Marc Martínez de l'escola Jesuïtes Bellvitge.
    Aquets llibre m'ha semblat divertit,interessant i msterios.
    Els dibuixos son molt realistes.
    Ho recomano a la gent que li agradi el fotball

    ResponElimina
  4. Hola sóc l'Albert Claravall de l'escola Infant Jesus.
    Aquest llibre m'ha agradat perquè és divertit i emocionant.
    Recomano aquet llibre per els que els hi agradi esl esports.

    ResponElimina
  5. Hola sóc el Iago Pujol de l'escola Infant Jesús.
    A mi aquest llibre m'ha agradat molt perquè és de misteri.
    Jo el recomano per a la gent que li agraden els llibres de misteri i humor

    ResponElimina
  6. Hola soc l'Àlex de l'escola Jesuites Sant Gervasi, jo no recomano aquest llibre perquè barreja moltes coses menjar,futbol... es un embolic.
    Va d'un equip que juga partits de futbol després els partits es fiquen en embolics i moltes mes coses.

    ResponElimina
  7. Hola me dic Laia Delgado i vaig a l'escola Jesuïtes del Clot.Ha estat bastant bé.M'ha agradat perque m'agrada el futbol i també el misteri.Anava sobre un equip de futbol que primer va guanyar la semifinal,i despres,va guanyarla final.La final va ser molt emocionant.Despres els Malefics que era l'equip contra competien volia la revenja de menjar.I Piranyes va tornar a guanyar.Li he donat 3 estrelles.

    ResponElimina
  8. Hola me dic Laia Delgado i vaig a l'escola Jesuïtes del Clot.Ha estat bastant bé.M'ha agradat perque m'agrada el futbol i també el misteri.Anava sobre un equip de futbol que primer va guanyar la semifinal,i despres,va guanyarla final.La final va ser molt emocionant.Despres els Malefics que era l'equip contra competien volia la revenja de menjar.I Piranyes va tornar a guanyar.Li he donat 3 estrelles.

    ResponElimina
  9. Hola, jo soc l'Héctor de l'escola Jesuïtes Bellvitge. Aquest llibre m'ha agradat molt perque parla de misteri i molt de futbol. HO recomano a la gent que li agradi el futbol. (parla d'un equip que va jugant a futbol i ...

    ResponElimina