Matilda

Autor: Roal Dahl
Col·lecció: L'Odissea
Editorial: Estrella Polar

Matilda és una nena amb molt talent, amant dels llibres i l'estudi. Els seus pares no valoren la nena i constantment li diuen ignorant i estúpida. Ella decideix venjar-se fent-los malifetes molt divertides.
A l'escola, troba a una directora horrible, però en canvi la seva professora és deliciosa i vol ajudar Matilda. La nena li confessa que té poders màgics per moure objectes del seu lloc i molt ràpid ho podrà demostrar per alliberar la senyoreta de la tirania de la directora.

5 comentaris:

  1. Hola, sóc l'Alexia Valenzuela Pina de Jesuïtes Bellvitge.
    No m'ha agradat molt perquè no he entès molt bé l'historia, però si t'agrada la fantasia potser que t'agradi.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat bastant aquest llibre os ho recomano en especial si t'agrada la fantasia

    ResponElimina
  3. Hola sóc l'Elsa de l'escola Infant Jesús m'agrada aquest llibre si as vist la peli ho entendras millor segur que t'agrada

    ResponElimina
  4. Hola sóc la Mar de l'escola Jesuïtes del Clot. Molt xula la història.Si veus la pel·lícula ho tindràs més clar.Però no és igual que la pel·licula(alguns capítols).El recomano.M'HA AGRADAT MOLT!

    ResponElimina
  5. Hola sóc l'Alba Borrás de l'escola INFANTJESÚS aquest llibre m'ha agradat molt perque la Matilda es una nena que li agrada lleigir com ha mi ite una diractora molt dolenta perque si algun nen/a arriba tard li fica a dins de un armari ple de pols
    Si has vist la peli to recomano peró t'eseguro que el llibre es millor que la peli :)

    ResponElimina