Dani Bocafoc

Autor: Ursula Vernon
Col·lecció: Dani Bocafoc
Editorial: La Galera

Si et penses que la teva vida és complicada, és que no coneixes en Dani Bocafoc. És l'única criatura mítica en una escola d'amfibis i rèptils. No sap treure foc per la boca com un drac normal. I el milhomes de l'escola no para de robar-li l'esmorzar.En Dani acaba de suspendre un treball sobre el mar, i li han fet repetir, però aquest cop ha de buscar informació real. El seu millor amic, en Vicenç (que és un set-ciències), li recomana que vagi a la biblioteca. Però en Dani té una idea millor...

11 comentaris:

  1. Hola soc el Juan i soc de l'escola del Clot.
    Aquest llibre m'ha agradat parquè es d'aventures, però de prefereixo altres llibres per el tema marí. Tot i això no m'acaba de convèncer.

    ResponElimina
  2. Hola sóc el Daniel a sigut super xulo molt interesant he vist diferents tipus de criatures mitologiques i de animals marins i es molt divertit el recomano

    ResponElimina
  3. Hola sóc la Irene del col·legi Claver.
    A mi aquest llibre m'ha agradat molt perquè: el tema era molt maco i s'entenia molt bé.

    ResponElimina
  4. Hola sóc l'Albert Claravall de l'escola Infant Jesús.
    Aquest llibre m'ha agradat perquè surten coses molt subrealistes hi és molt emocionant.
    Recomano aquest llibre per els que els hi agradi els dracs, aigüanas...etc

    ResponElimina
  5. Hola,sóc el Xavier de l'escola Infant Jesús.
    Aquest llibre m'ha agradat perquè m'agraden els sers irreals i m'ha fet riure.
    Aquest llibre tracta d'un drac que es diu Dani, no fa un treball de l'escola, i al posar una xorrada, demanen que el torni a fer, però llavors s'endinsa en una aventura amb el seu cosí i el seu millor amic per trobar informació.
    Recomano aquest llibre a qui l'agradin els sers mítics o rèptils.

    ResponElimina
  6. Hola soc el Jan de l'escola INFANT JESÚS/Jesuïtes de sant Gervasi us recomano aquest llibre (el principi es molt avorrit pero despres te molt mes sentit).
    es molt estrany per que tot comenca per una redacio que la fa molt malament i javors a de nar al fons de el mar per fer la redacio i la fa de el fons de el mar i el seu cosi li dona uuna cosa que permet respirar sota l'aigua.GRACIES

    ResponElimina
  7. Hola soc l´Ilnar de l´escola del Clot.A mi m´ha agradat perque hi feia molt riure i m´han agradat els dibuixos perque estan molt aconsegits.La historia era molt sencilla pero havia moltes paginas unes 365pg per a mi son moltes pero per alguns son poques o mig o mig.Jo ho racomano.

    ResponElimina
  8. Hola soc l'Alex de l'escola Infant Jesus i aquest llibre m'ha agradat molt (i la coleccio en general) perque es molt subrealista llavors tot es raro pero divertit

    ResponElimina
  9. Hola, em dic conrad i ha sigut molt xolo amb el calamar gegant!

    ResponElimina
  10. Hola sóc l'oriol de l'escola Infant jesús, aquest llibre li recomano a la gent de mar, pirates, peixos...Ami m'ha agradat per que magra-de el mar. :)

    ResponElimina
  11. Hola, em dec Max i sóc estudiant de l'escola Jesuïtes Sant Gervasi Escola Infant Jesús. Era de la mateixa col·lecció que l'altre, m'ha agradat molt(:.

    ResponElimina