La oreja rota

Autor: Hergé
Col·lecció: Las aventuras de Tíntin
Editorial: Juventud

Tintín decide viajar a América del Sur para recuperar un fetiche robado. Allí se encuentra con la oposición de todo tipo de intereses: militares, económicos; la guerra del Gran Chaco tiene enfrentados a Bolivia y Paraguay desde hace tres años. Una estatuilla arumbaya es robada... y luego restituida a su museo. Pero un detalle revela a Tintín que la pieza devuelta no es la original sino una mera réplica. ¿Qué misterio oculta por lo tanto esta estatuilla para que se desee encubrir su robo? Tintín se embarca hacia América del Sur, donde él cree que se encuentra la clave de este enigma.

13 comentaris:

  1. Hola soc el Joel de l'escola JesuÏtes el Clot.
    M'ha agradat molt perquè és d'aventures i a mi m'ha agradan les aventures.

    ResponElimina
  2. Hola soc en David Blázquez de l'escola Jesuïtes Bellvitge.
    Aquest còmic m'agradat molt perquè és molt divertit i els personatges fan moltes tonteries.
    T'ho recomano.

    ResponElimina
  3. Hola soc en David Blázquez de l'escola Jesuïtes Bellvitge.
    Aquest còmic m'agradat molt perquè és molt divertit i els personatges fan moltes tonteries.
    T'ho recomano.

    ResponElimina
  4. Hola sóc el Pau de l'escola Infantjesus.
    A mi aquest llibre m'ha agradat perquè el tema i l'aventura que passa el Tin-tin m'ha agradat i he viatjat amb aquest llibre.
    Aquest llibre tracta de que el Tin-tin vol recuperar un fetich desaparegut i passa molts entrebancs.

    ResponElimina
  5. Hola sóc l'Edgar de l'escola jesuites del clot
    A mi aquest llibre m'ha agradat molt perque han robat una pesa de un museu i el Tin Tin ha pasat moltes aventures

    ResponElimina
  6. Hola sóc el Joan de l´escola del Clot .
    És un còmic molt divertit perquè té molta acsió i a mi m`agrada molt l`acsió .
    Al Tintin el volen matar moltes persones perquè es pensen que va tranca un fetiches.

    Us el recomano.

    ResponElimina
  7. Hola sóc en Javi de l'escola del Clot.

    A mi, els de Tintin m'encanten.

    Va d'un ninot que està molt trencat per`el que més està trencat és l'orella.

    ResponElimina
  8. Hola soc l' Hugo es mega guai el recomano

    ResponElimina
  9. Hola em dic Carlos i us recomano aquest llibre, és molt guai, és molt emocionant i et motiva molt. Us ho recomano molt.

    ResponElimina
  10. Hola sóc el Dani. A mi aquest llibre m'ha agradat molt! i és molt xulo perquè es un nen que té molta mala sort i ho fa tot malament llavors un dia va anar a la biblioteca i es va trobar un peluix i des d'ara no té tanta mala sort.

    ResponElimina
  11. Soc el Jan Agulló de la escola Infant Jesus.
    Per mi aquest llibre ha sigut molt interesant.

    Parla sobre una aventura sobre un fetiche robat, i Tintin ha de trobarlo.
    És super guay

    ResponElimina
  12. 14/3/2019
    Soc el Eduardo Viladomiu de la escola Infant Jesús.
    Ami aquest llibre m'ha agradat molt perque és de misteri i la majoria de llibres de misteri m'agraden

    ResponElimina
  13. Hola sóc el Pau de l'escola Infant Jesús.aquest llibre m'ha agradat molt.Va sobre que roben una figura molt important de un museui el Tintín la busca, però ha de anar a molts llocs per trobar-la

    ResponElimina