Diari d'una penjada 1. Manual de supervivència a l'institut

Autor: Rachel Renee Rusell
Editorial: Estrella Polar
 
Dork Diaries revela les aventures de la Nikki Maxwell, que fa la crónica de la seva vida a través del diari i esbossa el seu moviment a una escola nova; la batalla amb la seva mare per un iPhone; el seu entusiasme pel dibuix i els estranys sentiments d’amor/odi envers l’abella reina de l’escola, la Mackenz ie, que es converteix en la rival de la Nikki en una competició d’art. Podrà la Nikki superar totes aquests reptes?

7 comentaris:

  1. Hola sóc l'Andrea Moreno de Jesuïtes Bellvitge. Aquest llibre ja m'he l'he llegit i em sembla que és per reflexionar i per riure. M'ha agradat molt perquè resulta que el noi que li agrada a la protagonista li demana sortir.De quina manera reaccionarà la Nikki Maxwel? Jo ho recomano sí o sí!

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Martina Freire de l'escola de Jesuites Clot.
    No m'ha agradat perquè hi havia pàgines que semblaven que no s'acabés mai.

    ResponElimina
  3. Hola, sóc la Laura Montilla de l'escola Jesuïtes el clot.

    Jo us recomano aquest llibre perquè va sobre una nena que es canvia d'institut

    i li passen moltes coses divertides. Quan es canvia no encaixa amb ningú del

    nou institut. Si us agrada riure crec que es el vostre llibre.

    ResponElimina
  4. Hola sóc la Irene López de Jesuïtes Bellvitge.El llibre esta molt bé però no m'ha agradat el final perquè no és molt feliç i a mi m'agraden mes els finals feliços.Jo ho recomano perquè es molt interesant i fins i tot et pot servir per quan vagis al institut.

    ResponElimina
  5. Eram molt guai però el final s'hem va fer una mica passat i em va agrdar tant la col·lecció que vag demanar pel meu cumple un llibre d'aquesta col·lecció.

    ResponElimina
  6. Soc el Javier Arrimada de jesuïtes Bellvitge
    A mi no m´ha agradat gens el llibre perquè la Nikki és molt maleducada i perque es massa llarg i avorridissim.

    ResponElimina
  7. Soc la Valentina Gil de l'escola Jesuïtes Sant Jervasi Escola Infant Jesus.
    Aquest llibre m'haa agradat molt es molt dibertit i et fa riure molt.
    Jo recomano aquest llibre a la gent que que l'i agrade l'humor.

    ResponElimina