Com aturar l'erupció d'un volcà

AutorCressinda Cowell
Col·leccióCressinda Cowell
Editorial: Cruïlla

A l'illa del Fred fa una calor anormal i un heroi víking acabat d'arribar els explica que se'n prepara una de grossa: una erupció volcànica que coincidirà amb el naixement d'una nova mena de dracs especialment destructors. Naturalment, el Singlot es trobarà a l'epicentre del desastre ben a desgrat seu, però tot i així potser trobarà la manera de resoldre la situació, per desesperada que sembli. Aventures d'un noiet víking a qui no li agrada ser groller ni barallar-se amb els altres.

2 comentaris:

  1. No m'ha agradat ni tampoc m'ha desagradat, m'ha agradat perquè posen endevinalles als lectors i el que no m'ha agradat ha sigut que la història era llarga.
    També m'ha agraden els dracs i això li dona un punt a favor.
    recomano aquest llibre als que els hi agraden els dracs

    ResponElimina
  2. Es es molt divertit i esta vasat en com aturara la erupcio d un volca a mi tambe m agraden els dracs pero mes la serie que no el llibre

    ResponElimina